Hoop

24 maart 2018

Na het prachtige verhaal over de koffiebonen en de plantage wil ik toch nog aansluiten op wat we vandaag meer mochten zien!

Na een heerlijk ontbijt met verse ananas, boerenomelet en wentelteefjes mochten we de jeeps instappen en reden we naar de Amazing Grace Bakery. Mega indrukwekkend om te zien hoe een jonge man, opgegroeid in Rakai hoop geeft aan weduwevrouwen en kinderen met gedragsproblematiek. Hoe hij binnen heel korte tijd zo’n prachtbedrijf van de grond heeft gekregen en bouwt aan een toekomst voor zoveel. Kippenvel.

Daarna vervolgden we de tocht naar de school. Wat je dan voelt en ziet is echt een beleving! Zo veel lachende gezichten, dankbaarheid in de ogen. Tieners die leren naaien, motoren repareren, kapperschool, etc.. een dans waarin zoveel expressie zit en de jongere kinderen.. ze zijn zo blij je te zien, knuffels, high fives, zingen, op de foto met je, alles vinden ze mooi! Ze zijn al blij met een duim omhoog... Wat is het gaaf dat UCCF kindsponsoring heeft en dat we de kinderen mochten ontmoeten!

Hoop in de oogjes, een sprankeling, dat is genoeg!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade